sitter och funderar ..

sitter just nu i skolan och gör ingenting .. sjukt tråkigt! igår hade vi baksetträning igen det var inte så kul. är ju liksom helt död efter en helg med 4 matcher. menmen, de skadar inte att träna lite extra. satt precis och tänkte på om jag skulle ha tjejmiddag hemma hos mig i helgen. det vore trevligt tror jag. har ju "nydligen" flyttat med mamma och så, så vore kul att bjuda hem lite sköna brudar och käka & dricka nått gott och bara umgås. ska höra med mamma om det är okej för henne och peter. det måste vara de för de vore verkligen jättekul att bjuda hem lite folk. måste bara komma på något jag ska bjuda på .. hmm .. tacos är för vanligt och lite tråkigt tycker jag. vad tycker ni? har ni några förslag? fast tacos är ju något som nästan alla äter .. shit de här blir svårt. får klura ut något extra! och nån välkomstdrink vill man ju bjuda på såklart.måste fundera vidare på det här nu, ni får ha det så bra och om ni själva varit på tjejmiddag eller haft och bjudigt på nått extra gott eller speciellt så kommentera gärna för jag behöver tips!

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0