life is life

life is life, de är för övrigt en väldigt bra låt. men så är de verkligen med livet.
vad ska man göra? ska man gå runt och göra alla andra lyckliga? eller ska
man stå på sig och själv vara lycklig? någonstans måste man ju först tänka på
sig själv. iaf, igår hade jag en jättetrevlig kväll med sanna! hon bjöd med mig
på ett event som innehöll erotik, rött & vitt vin och goodiebags! köpte även en
bok där som heter sex & kärlek för unga tjejer av katerina janouch, fick den även
signerad av henne. just nu klockan 10:20 sitter jag och jobbar på mitt arbete nu mera.
min grupp splittrades så ska göra allting själv nu, kul att dom säger de samma dag de ska vara
inlämnat! puckon .. fick som tur är några dagar extra pga detta. tack! idag ska jag kanske
träffa pappa en snabbis här på söder för en fika, sen vidare till handen & träffa sanna (om
hon kan) sen åka vidare hem agge. ska tillbringa mig helg där, de känns skönt att få
komma hemifrån. nu ska jag plugga vidare, skriver senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0