kaos i stockholm

tjena tjena! har ni det bra ? =)
sitter just nu i skolan, trodde vi började 08:30 men vi började 10:00 så jag missade en stunds sovmorgon =(  när jag vaknade imorse var det helt vitt ute, det har kommit snööö! det är så himla kul, vi har ju inte haft någon riktig snö eller vinter i år . har bara varit snöblandat regn och slask, inge mys. men blev glad av lite snö =) men snö i stockholm betyder också kaos i trafiken! på bussen till skolan hade en lastbil vält och låg typ över hela körfältet, så det tog typ en och en halv timme att komma till skolan. och tunnelbanorna var försenade på grund av hala banor. kul :/ så fort de kommer snö blir det kaos..synd att jag inte var i kiruna..=( saknar de så mycket, vill bara tillbaka =) hade kunnat åka skoter och allt, men de går ju inte här! och igår så fick jag min mobil!!!! blev jätteglad på mamma, hon fick en stor blöt kyss, då blev hon också glad:P haha. och idag ska jag och emmy ( my bestfriend ) åka till handen centrum efter skolan och shoppa! hittade assnygga kläder på MQ som jag tänkte köpa.

men ni får ha en fortsatt trevlig lektion, för snart börjar min mattelektion =( suck.

lots of love, anna ekström


Kommentarer
Postat av: emmy

haha, ska köpa min kjol på gina iaf :) den var ju najs! sen blir det ju annat :)

puss på dig bvän! <3

2009-03-10 @ 11:33:57
URL: http://impulsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0