INTERNT SKÄMT




Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Hannah. För det första vill jag säga att Milla är den bästa vän jag haft, och att Beccaär helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Ebba och Ida Segerhjelm gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Niklas Frodin får ett lyckligt liv tillsammans med Bea. Jag vill säga tack till Favre för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Johan Sandström. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Micro tog sitt liv. Snälla Ticksy sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Clabbeklubba och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Håkan Sandström som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Koivu, eftersom han varit otrogen mot min käraste Pierre. Jag vet att Cattis kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Frida Krüger för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Jossan och Mia Lennhammer, och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Veronika Klopotowski.

lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, du tog min bild ditt nöt ;)

2009-06-03 @ 11:50:16
URL: http://impulsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0