godkväll

halloj. jag skrev igen;) wow! är hemma nu. väntar på att anna å emmy ska komma hem. emmy ska sova här idag. kommer bli mys. hoppas att dom kommer snart.
vi ska dela på en säng inatt. hoppas att ingen ligger på golvet imorgon bara.
juste.. lite planer för morgondagen då. ska upp vid 8 och åka till stan och äta lunch med pappa. fast vid ca 11. men jag måste upp 11. ska tvätta mitt hår innan. Sen när vi har ätit ska vi åka till landet. anna och emmy ska också me. men dom åkter med anders och hans kompisar i anders bil.
kommer att bli asnajs. ska ta årets första dopp på landet.
kan lägga ut en bild på huset. har dock ingen nybild. men jag kan ta en där uppe.
men här kommer hem lite äldre bild.

hundra år senare..
hittade ingen bild.. aja. men jag tar några på landet.
kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0