sura miner & en bakfylla

hej alla blogglärare!
den här bloggen delar jag med min lillesyrra, alma ekström. så ni vet :) idag började det med för min del att jag vaknade upp i min säng och hade megaont i huvudet. så grymt jävla bakis asså..skoja inte. jag hade varit och festat med agge i jordbro hos hennes killkompisar. det var astrevligt & dom bjöd på allt! så schysst! vi drack vin, öl & sprit. sen blev de LITE FÖR MYCKET, som de ibland kan bli för mig, haha! men vi hade iaf jättetrevligt :) ringde agge de första jag gjorde när jag vakna och snackade med henne i 44 minuter om våran partykväll, hon mådde inte bättre hon. tvärt om hade hon mått jättedåligt, stackare gumman! och inte nog med det, de är ju förfan alla hjärtans dag idag! shit hade glömt de fan :D haha, men de är ingen big deal. ingen kommer o grattar mig, men vet att dom älskar mig endå :)
sen började jag städa på mitt rum ( morsan dödar mig när det är stökigt ) så hon skulle bli glad, syrran vad hemma oxå så började vi snacka om vad vi hade hittat på kvällen innan. skulle ha köpt skot idag med pappa, men affären var stängd! matt. syrran skulle käka middag hos pappa, och för er som inte känner vår familj så är våra föräldrar skilda. men de är sjukt långt att åka så hon lackade på pappa så var cirkusen igång igen..:) men jag förstår henne..

nej nu tänkte jag äta tacos och lägga mig och kolla en beckfilm,
mår fortfarande skitpiss..men ni får ha de så bra!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0