sista kvällen i kiruna

ikväll är det här min & syrrans sista kväll i kiruna =( det känns jättetråkigt, det har varit så kul här och
tiden har gott så fort. men idag ska vi bara ta det lugnt, igår var vi och bada & basta på ett hotel. det var astrevligt, johan hade assköna kompisar! alma och jag satt och snackade med dom. dom betättade om ett ställe som kallades "mattisborgen" hahahaha vi började tokgarva! fattade ingenting, men kul var det =) och ena snubben, kallad karlsson på taket, han hade världens skönaste garv, skoja inte! satt och garvade i flera minuter, shit asså. nej men ikväll blir det ju lugnt som sagt, johan ska på ferrum och kolla när morfar spelar. han spelar i de gamla dansbandet changes. han kom upp till kiruna idag från småland. så det var trevligt. vi käkade middag alla tillsammans. jag, alma, johan, håkan, lena & morfar =) vi åt typ rengryta, de var riktigt gott faktiskt. inte varje dag man äter det.. menmen, ska inte skriva så mycket till. lägger ju in bilder när jag kommer hem och berättar lite om dem. vi var och åkte skoter idag oxå skulle jag bara tillägga.
men ni får ha de så bra!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0