seg tisdagskväll, men...

tjingeling alla läsare!
vet att alma redan har skrivigt här, men fick bara sån lust =) nu har jag precis avslutat middagen med
min pappa, syster, bror och pappas gudson. fick korv & potatis, inget man ropar hej för precis, men dumt att klaga. jag och min bästa kompis emmy satt och snackade idag om våra gamla minnen och bilder. så jag gick in på datan hos brorsan och börja ladda upp bilder från typ -06 osv på facebook. hahahaha! fan man var ju inte snygg då asså, haha men de var ju så man såg ut :) emmy & jag fotade idag med min kamera, fick till en hel del heta bilds som kanske kommer upp på bloggen så småning om.det är en ganska seg tirdagskväll, men jag har upptäckt lite najs musik på datan. som bland annat fronda - vem sitter på min barstol, lyssnade jag jättemycket på förut. och såklart mina favoriter just nu, akon - right now & crossfire - lady! dom är hetast just nu, bara så ni vet de. och juste! vet ni..imorgon är det BARA EN VECKA kvar tills jag och syster drar upp till kiruna. vi har ett par släktingar där som vi ska åka och hälsa kul, det ska bli riktigt skoj. vi ska åka skoter, besöka gruvan samt icehotel, det låter riktigt najs. ni förstår allt där är i is! glasen, sängarna, väggarna, taket - ALLT! riktigt coolt.

nej nu ska jag tjata lite på pappa så han kan skjutsa hem mig till kära mor
så jag kan krypa ned i soffan med en kopp tea =)

lots of love, anna ekström


Kommentarer
Postat av: emmyhoe

ladda upp dom du, bästavän ;) <3

2009-02-18 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0