härlig söndag 2/15 - 09!

glad söndag på er alla läsare!

idag är det en otroligt bra söndag tycker jag, kan räkna upp varför
- inte bakis
- inte tappat bort någonting
- bra hårdag, även fast de är söndag
- köpt nya skor med papii =)
- har inte slösat mer än 50 spänn denna helg!

man kan inte mer än säga att det har varit en nästintill toppenhelg! & de känns super, nu känns de inte lika hemskt att pallra sig upp till skolan imorgon, haha! nej men kort sagt så har helgen varit super. tjaffsa lite med morsan i fredags, men de fick aldrig något större utbrott så de räknas inte. igår, lördag, var jag med madde, ellie och maddes kille pierre, vi åkte runt lite i pierres bil i jordbro industriområde, var väl sådär men den drog vi till pierre och kolla på en skräckfilm. mirrors tror jag den hette. efter de träffade jag en killkompis i brandbergen, helt okej, snackade lite om melodifestivalen..
det var hans kompis som var sjöng i bandet h.e.a.t . så de var lite kul, sen efter det vid halv 3 tiden åkte jag hem :)
idag, söndag , så träffade jag min syster alma & pappa för att åka och köpa skor . ett par bruna stövlar, skitsnygga! efter det bjöd pappa mig & alma på thaimat, lite väl starkt med de gick ned ändå :)

det här var min helg, och jag hoppas att även ni hade en trevlig helg!
nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på american gansgster, asbra film!


lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs att du börjat m. blogg igen!

2009-02-16 @ 14:45:20
Postat av: Anonym

ja de känns lite kul =)

2009-02-17 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0