bara en vecka kvar!

hej alla bloggläsare!
sitter just nu i skolan, vittra på södermalm, och pluggar lite engelska. brode egentligen inte skriva nu men gör det ändå =) Idag vaknade jag vid halv 8 av att mamma ringde och väckte mig, hade ställt klockan på 06:20 men låg och snosade & tillsist stängde av mobilen, hehe . sen loggade jag in på datan en snabbis medans jag sminkade mig, och gick sedan ut till bussen vid 12:40 . en snabbis? och nu sitter jag här i skolan och ska strax gå på min idrottslektion vid halv 3. dagen hittils har varit aschill. har lite dåligt sannvete för att jag försov mig men lifes goes on! och idag är det bara en vecka kvar tills jag och alma drar upp till kiruna!!!! fan va kul de ska bli. men jag har snackat lite med mammas kusin på msn och han har berättat hur värdert är där osv. det är typ 25 MINUS GRADER! oh shit, jag tycker de är kallt här med 2 minus. men de ska bli jätteroligt. ser fram emot de som fan. kul,kul,kul...=) juste! ni som läste igår kanske vill se bilderna jag och min bästavän emmy tog igår ? jag lovade att jag kanske skulle lägga ut dem så här är några...

                                                                         anna ekström & emelie zetterlund
     
                                                          sådär ja, där har ni några bilder! inte så pjåkiga va ? (;


nej nu ska jag gå ut och ta en cigg och sen gå in på lektion!
ha en fortsatt trevlig dag!

lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesöta

2009-02-18 @ 19:35:06
Postat av: emmyhoe

tycker vi är rätt fina vi :)

2009-02-19 @ 22:05:08
Postat av: Cornelia

söta :)

2009-02-19 @ 22:31:44
URL: http://correishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0