onsdag, min sista skoldag

thats true! det här blir min sista skoldag den här veckan! mår lite sisådär, så ska inte med klassen ut i skogen imorgon. istället ska jag vara hemma och jobba med mina rester, vilket känns jätteskönt! vill inte ha kvar dom på mitt samvete. får en liten klump i magen när jag tänker på dem, men de är inte så mycket. mina lärara tror på mig och säger "anna det här kommer du fixa, det är ingen fara" det känns ju kul & höra. nu är det ju bara upp till mig så de är bara göra klart dom. idag ska vi vara klara med våran årsvision också, den ska vara inlämnad klockan 15:00 då är de dead line. själv så satt man och skrev på den igår kväll och en stund nu på morgonen så skickade stolt in den till min ansvarspedagog klockan 10:38. allt känns så busenkelt när jag pluggar i tid och inte gör allt samma dag, eller dagen innan! ska fortsätta jobba på sädär så kommer mitt andra år på gymnasiet bli kanon =) men nu ska jag och anjos ut och ta lite frisk luft, sen ska jag och lina käka lunch. och igåt var jag och lina och köpte skor, eller jag gjorde, lägger upp en bild lite senare .. guuuud asså, är så sjukt trött idag! plus att det är träning ikväll :/ .. hur ska de gå?

nu ska jag gå ut med anjos,
lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Emma

näääeee? gillar du tokio hotel? :O:O:O:O

2009-08-26 @ 18:59:30
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: anna

ja det är klart jag gör :)

2009-08-26 @ 19:41:49
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0