Ny design

Äntligen så har jag lärt mig lite hur man fixar till bloggen. Linnea lärde mig lite här om dagen och johanna lärde mig lite idag. Så de som är fixat kan jag nästan helt själv. Så det är iaf en liten bit på vägen. Men jag tyckte att det blev snyggt.
Och juste tack till johanna som lärde mig det idag!
Nu ikväll ska vi gå och bada lite. Sen ska vi hem till johanna och ha filmkväll. Anna är ute med hunden nu. Så hon ska blogga lite när hon kommer tillbaka.
Så hon bloggar snart.

bilden är tagen för ett år sen.

Puss / alma

Kommentarer
Postat av: matte

fantjejer kan inte jag få vara med på eran blogg? den kan heta systrarna ekström plus (+) matte bäckvik HAHAHAHA

2009-08-06 @ 19:40:13
Postat av: anna

haha jo det kan du :)

2009-08-25 @ 12:13:40
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0