bor hos pappa nu ett tag ..

kommer bo hos pappa nu ett tag. tror det blir bäst så. orkar inte med att vara hemma hos mamma, allt är bara kaos. är helt förstörd som människa .. allt är så jävla jobbigt just nu. jag vet inte vart jag ska ta vägen. så jag flyttar hem till pappa och mina syskon och hem till lugnet. jag tror jag behöver det. all stress och oro mår jag inte bra utav. kommer kanske inte skriva här så mycket på sista tiden, för jag har andra saker att göra. men ska försöka så gott jag kan ..


jag älskar dig pappa & har saknat dig jättemycket!

lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Jojjous

Saknar dig bästaste bästa kusin!

Hoppas att allt ordnar sig!

<33

2009-08-12 @ 20:59:25
URL: http://waitingforeclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0