vad händer idag då?

ja, vad händer idag då? känner mig som ett litet frågetecken. jag skulle ha träffat madde idag, men hon mår illa såhär på morgonkvisten ( 12:07 ) hehe..så henne kan jag inte vara med henne just nu. och angelica som kommit från genesta ska gå i farsta centrum med sin storesyster och kolla på en present till deras mamma. emmy & ellie har jag inte hört något från idag, men får väl snacka med dom lite senare. ska bara duscha och fixa mig, och de tar ca 2 timmar. annars vet jag inte vad jag ska hitta på, men vid 2 tiden när alla vaknat till liv lär jag vara med någon av polarna :)

nu snackar jag med ellipelli i telefonen och vi bestämde att vi skulle ses idag! det ska bli mys, vi har inte varit på jättelänge..så de ska bli kul, hon kommer me bussen sen hem till mig efter hon har fixat lite saker i handen. men nu måste jag hoppa i duschen om jag ska bli klar i tid!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0