my weekend

min helg har varit den bästaste på riktigt länge! har pluggat som fan och det känns riktigt bra. jag har pluggat tillsammans med emmy, det var kul för då kan man byta idéer med varandra och vi pluggar bra tillsammans när vi verkligen pluggar. på fredakvällen var vi två ute en sväng och träffade lite kompisar, det var trevligt! var hemma ganska tidigt. och på lördagen pluggade vi hela förmiddagen och sen på kvällen hade alma tjejmiddag så jag och emmy var förbi där en sväng. vi skulle åka och handla något gott till kvällen så vi lånade madeleine sandbergs moppe och åkte runt lite. det var askul! jag & emmy har inte åkt moppe sen förra sommaren. och lite senare på kvällen åkte vi till tungelsta på 20års fest. vi var där ett tag och dansade och hade kul. vi träffade josefine också, en gammal kompis till oss. det var trevligt. och på söndagen pluggade vi som två idioter, satt verkligen hela dagen. vi slutade plugga vid 7 tiden på kvällen. vi har ett jätteviktigt prov idag som måste gå bra, därför pluggade vi typ hela helgen. inte alls likt mig, men jag försöker verkligen satsa på skolan nu. nu ska vi plugga lite i skolan, hoppas ni haft en trevlig helg!

lots of love, anna ekström

jag och emmy i början av 8an typ (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0