sista skoldagen för denna vecka!

yes yes yes! sista skoldagen för denna vecka, skööööönt! det behöver jag, har en del jag måsta plugga på också. mattediagnosen igår gick ju inge vidare, failade så jävla hååårt på den. haha, men ska göra bättre ifrån mig på provet :) jag lovar. inatt slaggade jag hemma hos emmy, för vi satt och pluggade hela kvällen hos henne igår så jag blev kvar över natten. men det var mys :) vi satt och pluggade på svenska provet (som vi har idag) och lite engelska. gick faktiskt bra. vi blev väckta av emmys pappa frekrik vid halv 7 imorse och jag var helt död! han hade försökt väcka oss i över en timme typ, fast de hade jag inte märkt. vaknade till med ett ryck när klockan var halv 7 då han slog handen i väggen. nu sitter vi här i skolan vid halv 9, för emmy ska göra ett omprov. sen ska vi åka hem till mig ett tag (för våran engelskalektion börjar 13:00) efter det har vi idrott i vitabergsparken från 15:00 - 16:00. så ser vår skoldag ut, och efter skolan ska vi åka iväg och sola i brandbergen. måste bättre på brännan och bli fräsch!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0