skola, nya kläder och träning

Idag var den en vanlig skoldag, inga håltimmar. Och de suger. Aja imorgon slutar jag 4, nte så jättenajs. aja..
Efter skolan åkte jag med Bea och Bella till handen där vi sminkade oss och jag köpte nya kläder, från ginatricot. Jag kan fixa en bild senare hinner inte, ska snart på träning.
Den slutar klart i nio så jag kommer nog inte orka skriva sen när jag kommer hem vid kvart över nio. Ska duscha då och sen sova. Var jättetrött i morse. Så jag ska lägga mig i tid. Orkar inte vara trött mera nu. Känns som att jag är det hela tiden.
Nu måste jag skriva lite i andra bloggen (min blogg) Sen ska jag packa väskan och äta iväg och träna.
Skriver nog imorgon.



juste en fråga, ska jag klippa lugg till sommaren igen?

puss och kram / Alma

Kommentarer
Postat av: anna

nej alma du ser äldre ut med längre lugg!

2009-03-02 @ 22:44:09
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/
Postat av: alma

ja men lugg är fint :)

2009-03-03 @ 20:01:25
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0