shoo!

min dag började med att jag försov mig till klockan 7!!! jag ska gå upp senast kvart över 6 för att hinna med halv 8 bussen.börjar liksom halv 9. ojdå...men madde ringde mig och sa att hon började 9 så jag tog kvart i 8 bussen till sågen och väntade på henne där. så åkte vi tillsammans till gullmarsplan. kom ändå inte så mycket försent till skolan (a) bara ca 10 min, och de är bra jobbat! haha. i skolan hade jag föreläsning från halv 9 till 12, och jag skämtar inte om jag säger att jag somnade minst 10 gånger. var helt slut! kunde knappt sova igår kväll. men dom får väl skylla sig själva om dom har så långa föreläsningar. man dör rent ut sagt. men i alla fall, efter det gick jag på lunch med perry & ticksy . maten gjorde mig inte på bättre humör - tvärtom! vi fick kebabgryta, jag hatar kebabgayta! det är så himla äckligt. det är liksom inte sån kebab man kan köpa i en korvkiosk osv utan kebaben har små vita fettklumpar på sig! usch så äckligt.. men jag kastade mig i maten, fasten den var äckligt, och åkte och mötte madde i slussen. (vi slutade vid 12 idag). vi hade sällskap på bussen hem. madde hoppade av vid sågen och jag fortsatte mot haninge centrum. där köpte jag en tröja inne på deep, och lite underkläder på H&M. sen gick jag förbi klippoteket och betalade för min piercing i örat. jag piercade nämligen örat igår, tog ett hål längre upp på örat. jättefint! :) pappa vet inte om de än, han kommer väl flippa ur, haha!

och nu sitter jag hemma & har precis käkat nudlar och ska fortsätta städa på mitt rum, jättekul! :(
men ni får ha det så bra iaf!


lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0