så var den här helgen slut

Hej på er. Har ni haft en bra helg. De har jag. Har faktiskt blandat mej lite. I fredags var jag hos mamma en stund sen var jag med Linnea, Sofia och Julia i handen och bara tog de lungt.
Sen igår hade jag match sen på kvällen var jag hos bea. Så blev de fest där.. jag fattade ingenting men, aa det blev fest. Jag tog bussen halv 12 tillsammans med Jennifer som skulle till Micke och sova där.
Men jag kom he vid kvart i 12. Sen gick jag och la mej. vaknade vid halv 9 idag. Skulle på match i Tensta.. Vi förlorade matchen.
Men de glömmer vi..
Efter matchen åkte jag och pappa till donken och tjockade oss ;)
Nu har jag nyss puttsat mina fönster i mitt rum. Så de blev najs. Ska snart kolla någon film med pappa. Men just nu diskuterar jag och bea våran kryssning vi ska på den 20:de mars. Min Farfar har silverbrölopp på någon birka paradise så vi ska fira dom på båten. Och ja ska ta med mej bea ;) kommer bli skitkul så vi håller på att snacka om de osv :)
jag längtar jättemycket :) kommer att bli super kul ;D
Nu ska jag kolla film med pappa och snacka lite mer med bea ;)

kram på er / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0