landet i helgen

äntligen fredag, men den ska jag tillbringa med pappa, alma & anders på landet. och förstås Milo, min hund.
vi ska åka idag vid 14:00, så ska gå i skolan fram till 12:00 och käka lunch, sen går jag till södra station och åker med
tåget mot pappas skola i solna. där väntar pappa med bil så åker vi tillsammans =) ska bli skönt att komma bort ett tag, och har inte varit på landet sen på jullovet. vi ska väl bara ta det lugnt antar jag, umgås och så =) pappa kanske tar med oss till järvsö och åker lite skidor :D vore najs.. men nu sitter jag och jobbar med vårat case APOKALYPS. med filosofi, historia & sammhällskunskap. det går ganska bra faktiskt, kan ju nästan allt vi går igenom, i historian iaf. vi jobbar ju om andra världskriget som intresserar mig en hel del. men nu ska jag jobba vidare och skriva ut viktiga papper som jag ska ta med och läsa över helgen uppe i hudiksvall.

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0