Datasalen

hej på er. Har svenska i datasalen nu. så jag ska passa på¨att skiva lite, eftersom att jag inte hinner göra de i helgen.
I svenskan skriver du deckare. Det går ganska bra för mej. Efter den här lektionen ska jag och bella till vendelsökyrka ocg prata med någon präst.
Vi ska göra nått so-arbete.
Usch.. jag börjar bli trött nu. Gick upp kvart över 6 idag. Mamma skulle säga hejdå till mej. Hon och Peter åker ju till Thailand imorgon. Så hon skulle bara säga hejdå osv. Sen kunde jag inte somna om..
men jag var pigg då. Så då gjorde det inget. Men nu gör de, är supertrött just nu.
Nu måste jag fortsätta att jobba. finns ändå inget att skriva om. Men vi hörs på söndag.
 kram på er / alma

Kommentarer
Postat av: Håkan och Leena

Hej tjejer

Tack för bilden från stugan i glada Hudik. Ni har väl haft skönt och skrotat i lugn och ro. Vi har varit i Kiruna och tagit det lugnt. I morgon kör jag till Luleå och jobbet igen. Vi hörs hälsar tjocka släkten i Norr

2009-03-15 @ 13:48:42
Postat av: anna å alma

Det var så lite så. Ni får ha det så bra så hörs vi och ses. Va kul att ni läser våran blogg :)

Hälsar feta släkten i stockholm.

2009-03-16 @ 18:48:26
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0