vill hem,hem,hem!

just nu smet jag ifrån lektionen lite för jag måste skriva klart en sak och skicka in den innan 15:00. och klockan är nu 13:59 så de är bäst jag gör det nu. men annars har de inte hänt så mycket idag .. varit ganska chill faktiskt. fast vi började ju dagen med att gå på en föroläsning från 09:15 - 12:00, de var gaaanska segt men de gick. nu är de bara en timme kvar tills vi slutar så ska skriva min rapport så fort som möjligt och gå tillbaka till lektionen! juste! efter skolan ska jag åka till handen centrum och träffa madeleine, jennifer & syrran. vi ska kolla på lite kläder och smycken. efter de åker jag hem och förhoppningsvis bloggar lite till!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0