allt är bara så jobbigt just nu ..

var på familjerådgivning idag 08:30. det gick bra och de är skönt att prata ut med någon utomstående som inte tar någons parti och som bara finns där för att lyssna och hjälpa en. fick också en kram efter vårat samtal, det kändes skönt. för de känns som att hon verkligen vill  hjälpa mig och de känns som hon verkligen är insatt. att de inte bara är ett jobb för henne. efter det fick jag skjuts in till skolan av pappa, precis lagom för att skriva mitt prov som jag inte hade pluggat nått inför. men jag skrev på baksidan av provet att jag hade varit iväg på en grej och hade de lite stressigt så jag inte hade haft tid till att plugga. det är egentligen ingen ursäkt, men så är fallet. folk som läser de här kan förstå mig andra tror att jag bara skiter i de. men de är upp till var och en. jag satsar faktiskt på skolan! i skolan för övrigt går de faktiskt bra, jag har fått en bra start nu i skolan och håller ett högt temop. idag ska jag nog bara ta det lugnt kanske träffar min kusin johanna. min lilla johanna. älskar henne så!! hon finns alltid där för mig, och de känns skönt. men jag vill inte ta upp allt jobbigt här på bloggen för de är min ensak och folk ska inte bara kunna klicka på en sida och kunna läsa om mina problem. jag är en sån person som håller allt för mig själv och mina närmsta. men nu ska jag ut med anjos!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0