10 minuter

10 minuter kvar tills svenskan börjar och jag känner så för att inte gå på den idag, men jag måste. "det är fan inte lätt när de är svårt! :/" min status på facebook, jag har få mycket i huvudet just nu. jag sitter och väntar på ett beslut som är jobbigt. kan inte säga vad det är. måste bara få skriva om mina känslor. det kommer antingen bära eller brista. men så är det ju i livet. och i mitt liv så är jag väldigt målmedveten och vet exakt vad jag vill och vad jag vill ha. och enda sedan jag var liten har jag alltid strävat efter att göra det som känns rätt och det jag vill, och så ska det bli! och så tänker jag göra nu också. jag vet vad jag vill & vad jag vill ha. resten är upp till dig. man kan inte tvinga någon att få dom att göra något som dom inte vill .. men saken är den att jag vet vad du vill innerst inne. tveka inte, gör det bara. följ ditt hjärta precis som jag gör. var inte rätt för att berättavad du vill, livet är inte lätt alla gånger och de kommer de inte vara heller. packa inte din väska istället för att stanna och slåss ..

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0