visste ni att ?


- om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?

- en loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? det motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.en loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? eet motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.

- högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?
(skönt att man är högerhänt)

- människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull?

- jag älskar mig bästa kompis angelica backlund mest i hela världen? att hon är den enda som inte är falsk? den enda som kan vara 100 % ärlig mot mig? det finns ingen som henne och jag är rädd om henne, för de finns inge bättre än hon!

nu vet ni det =)

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0