två olika vägar

nu har vi gått två olika vägar. that´s it! nu räcker det. jag pallar inte bråka & de gör inte du heller. du sa att du behövde en pause, och jag gick med på det. sen över en dag förändrades allt. jag förstår att du är besviken med de gör dig inte sätt att bete dig som du gör. vi sa" bästa vänner" & " föralltid vi" .. var tog det vägen när du böt namn på facebook igår till "du är ingen vän längre, du var bara ett tidsfördriv" har nu lärt mig att man inte ska tro på allt folk säger, och att folk går olika vägar. men du fattar inte att du faktiskt sårade mig när jag såg det igår. blev väldigt ledsen. så skulle du aldrig skriva om någon av dina andra kompisar, men att skriva så om mig funkar? jag säger att jag tänker inte ta det, tänker inte svälja det och säga att det är lugnt. för de är det inte. du vet att jag inte vill bråka & att jag ska bevisa för dig att våran vänskap kan klara det här, och att vi kommer kunna gå vidare. men om du skriver sådär blir man osäker på om de verkligen är värt det. bara för att man blir ledsen och jävligt besviken, som du är, kan man inte bara häva ur sig vad som helst :/ folk blir faktiskt sårade, jag är sårad.

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0