strax lunch

nu sitter jag i skolan och måt jättedåligt :( funderar på att gå på matten och sen åka hem . mår verkligen dåligt, hängig och sånt. hade jag haft en pistol framför mig hade jag fan skjutigt mig själv :P hehe nej inte riktigt, men de är jobbigt att vara i skolan när man inte mår så bra :( men ska börja med att gå på lunchen, och se hur de känns efter. det blir säkert köttbullar eller kyckling. vi får kyckling typ 3 gånger i veckan, så man har ju lärt sig vilka dagar dom serverar det. suck alltså, är så trött på allting . fast jag har tagit det riktigt lungt i helgen, kommit hem och sovit och så. varit utvilad, men förstår inte hur de kan bli såhär nu? men de kanske bara är för att de är måndag idag ? haha! nej, de tror jag inte..mår faktiskt dåligt! tänk om jag har fått svininflensan ?!?! då kan jag lova att jag skjuter mig själv! fan jag hoppas verkligen inte det. det var ju någon tant som hade fått de i stockholmsområdet! och de sprider ju sig i luften :/ de borde spärra in henne i en bur :P nej men nu är klockan kvart i 12 så kanska dags att gå ner till lunchkön..

men ni får ha de så bra & hoppas ni inte fått svininflensan!

lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i filmen, det är han som e snygg :D

2009-05-04 @ 21:47:08
Postat av: anna

vaddå film?

2009-05-06 @ 10:57:14
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0