skönt med fredag

veckan har vekligen bara susat förbi mig. kan inte fatta att veckorna går så fort! helt sjukt! och denna vecka har jag börjat 08:30 varje dag och slutat i snitt 12, så de har vekligen varit en behaglig vecka. hur har ni haft det ? :) sitter nu i skolan och har redan slutat och klockan är 09:50. najs eller vad? det blir att åka hem och lägga mig på balkongen och steka i soooolen! (måste bättre på min bränna) börjar bli blek såhär innan sommaren, usch! men innan det ska jag vänta på min bästa kompis emmy som skriver ett prov om svea rike. jag skrev det igår och det gick som sagt kanon! hon sitter i klassrummet bakom mig och jag håller tummarna för hennes skull. idag, senare, ska jag kanske träffa mon kompis sanna (hon som tog bilderna igår) ikväll men vet inte säkert. jag ska nämligen upp vid 9 på lördag och åka iväg och kolla på almas basketfinal, dom spelar i brännkyrkahallen klockan 11:00 . så vi kanske ses där? :) men nu ser det ut som att hon blir klar så får avsluta det här nu, men ni får ha det så bra alla läsare. nu ska vi dra från skolan, se you on monday vittra!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0