min första basketträningen på över 1 år

sådär ja! då var min första basketträning avklarad på över 1 år, och jag överlevde! ;) det var ju inte så himla jobbigt, jag hängde ju med men kondisen fanns inte där och inte heller min rörelseförmåga! men de är något jag får jobba på helt enkelt! :) mitt skytte kom tillbaka rätt snabbt, behövde bara skjuta på korgen så satt de som handen i hansken. men de kändes för övrigt jättekul att komma tillbaka till laget och tjejerna verkade glada över att se mig på planen igen. ronnie (min tränare) var också glad över att se mig :) så nu har jag träning varje måndag mellan 19:30 - 21:00. ska bli riktigt kul att gå dit igen nästa måndag..

men nu ska jag hoppa in i duschen & plugga lite!

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0