helg med maddan & sofia

i fredags var jag med syrran, maddan & sofia! vi hade astrevligt. vi drog till en ferre i albatossen . det var jag som kände folket dära. men maddan, sofia & syrran fick snabbt egna kontakter. vi ska inte nämna att maddan & sofia fick en speciell kontakt av två konpisar ;) haha! resten är historia.. men vi hade jättekul iaf. syrran skulle vara hemma vid 12 så jag följde henne till bussen samtidigt som jag mötte mina kompisar pernilla & madde som också skulle till festen.
vi hade kul och spelade en massa kortspel. sen skulle jag, maddan & sofia på toa . då upptäckte jag att dom hade två prydnads änder. så vi tyckte de skulle vara kul & skoja lite med nästa toalettbesökare, så vi ställde dom på toalettsitsen. kan fortfarande komma ihåg hur jag stod helt dubbelvikt och bara garvade. men i alla fall, nästa besökare var en snubbe som vi inte hade hälsat på. sofia gick och satte sig i hans knä och frågade : gillar du änder ? han började asflina och ba : haha var de ni som ställde dom där ? därefter fick han sitt namn andpojken / andis . det blev inte mycket roligare än så, så sofias mamma kom och hämtade oss och skjutsade hem oss vid 2 tiden . så jag kom hem i lagom tid och gick och gick och la mig

sofia & jag på bussen


maddan & jag
           
                                           jag fixar med the and´s

                                           hahahaha!

                        jag madde och andpojken i köket

                          sofias andpojke ;)
 

lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: sofia

2009-05-03 @ 21:09:17
Postat av: sofia

haha! jaa fan va kul vi hade de me änderna & and-pojken :D

2009-05-03 @ 21:11:48
URL: http://sofiagraa.blogg.se/
Postat av: sofia

haha! jaa fan va kul vi hade de me änderna & and-pojken :D

2009-05-03 @ 21:11:52
URL: http://sofiagraa.blogg.se/
Postat av: anna ekström

hahaha ah lätt! :D

2009-05-04 @ 11:15:02
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0