basket igen!

är glad idag, väldigt glad..ska börja spela basket igen! för några timmar sen var jag i brandbergshallen för att diskutera med min gamla baskettränare om nästa års säsång. och nu ska jag börja träna igen, nästa måndag är det dags att börja spela. det känns så jävla skönt faktiskt! man kan tycka att bara komma hem från skolan och bara lägga sig på soffan eller hänga med kompisarna är liiiiivet. det var mitt liv fram till nu. visst, kommer inte glömma mina kompisar, men att dega på soffan blir jag bara tokig av. det är dags att jag gör något vettigt av mitt liv och börjar träna igen. har tränat i hela mitt liv men la plötsligt av bara sådär, efter 10 år. jag hade talang, det sa alla. men jag var trött på livet och ville umgås med kompisarna mer. men den här gången får jag kompromissa. jag vet att jag behöver träna för att må bra. jag kommer inte träna 4 gånger i veckan som förr, men kommer i alla fall satsa på det jag gör. och jag vet att det här är något jag vill, jag behöver det. är trött på allt bullshit kompisar emellan, allt tjaffs! behöver spela basket och rensa hjärnan från allt..bara släppa taget.

är som sagt jätteglad för att jag har ryckt upp mig själv och gör något vettigt. och jag har saknat laget jättemycket!! ska bli skönt att börja träna med dom igen, man blir ju som en familj. dom bästa spelkamraterna man kan tänka sig. måste gå och lägga mig nu i alla fall, men ni få ha det så bra! och kom ihåg, det är aldrig försent!

lots of love, anna ekström


Kommentarer
Postat av: Anonym

"är trött på allt bullshit kompisar emellan, allt tjafs!"



det är självförvållat.

2009-05-11 @ 23:58:58
Postat av: Anonym

"är trött på allt bullshit kompisar emellan, allt tjaffs!"



det är ju självförvållat.

2009-05-12 @ 01:08:11
Postat av: Anonym

anna, du var bäst, du är bäst och kommer förbli bäst på plan! Kör så det ryker! =) <33

2009-05-12 @ 11:13:40
Postat av: anna

va söt du är :)

2009-05-12 @ 12:26:34
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/
Postat av: ebbdabdi

oj glömde skriva att det var från mig :P

<3

2009-05-12 @ 17:31:53
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/
Postat av: ebbdabdi

oj glömde skriva att det var från mig :P

<3

2009-05-12 @ 17:32:21
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0