08:30 - 13:00

från 08:30 - 13:00 ska jag sitta och göra ingenting i skolan!!!!!

jag trodde jag började 08:30 så gick upp i vanlig tid ( 06:00 ) för att inte komma försent. så när jag kommer till skolan börjar vi 13:00! så jävla otroligt! kunde fått sovmorgon till 11! fuck också, att man inte hade kollat upp de där lite bättre.
jag har engelska vid 13 sen slutar jag :/ fett onödig dag, men när jag ändå suttit här sen 08:30 kan jag lika gärna vara kvar. och idag så är de "prova på dag" i våran skola för alla 93:or som ska börja eller har sökt hit . och min kompis cornelia, som jag har spelat basket med sen jag var pytteliten, är här! så de är min tröst idag. vi ska väl gå och käka lunch nu vid halv 12 eller nått. pallar inte vänta tills 12..är hungrig nu! allting känns så tungt idag, men det går över. när jag kommer hem idag ska jag och mamma köpa smink åt mig! för imorgon ska jag bli fotograferad av min kompis sanna som går i 3e ring ute på fredrika bremer gymnasiet ( ute i haninge ) så det ska bli skitkul! ser fram emot det som fan, vet bara inte vad jag ska ha för kläder bara.. men jag kommer väl på något.

nej nu ska jag gå ut och ta frisk luft och så hörs vi kanske senare, om jag pallar :P undrar också varför inte alma skriver längre, hon låter mig sköta bloggen helt själv, hmm.... tack sis!

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0