tjenare!

alma här. Hejhej kollade nyss bilder från åre. Jag och bea var i åre i feb 08 och åktre snowbord. Det var jätteroligt där uppe vi skullåkt dit i år också men bea bangade..
Skulle inte banga på att åka upp tid igen. men bea vll inte så det blir inget. Jag tänkte lägga ut lite bilder från åre så ni får se hur vi hade det.
nu ska jag gå upp och kolla one tree hill och drick lite kaffe. Vi får se om jag hinner skiva senare.
bilder frå sportlover 08.


någon backe, jätterolig.


jag och bea

jag och bea


bea å jag


stekarna ;)


jag kör ;)


jättesöta (a)


mys

sen finns det typ 50 bilder till men jag orkar inte lägga ut alla ;)
 
kramar // alma

Kommentarer
Postat av: anna

haha, mina pannband är efterlängtade!

where are they ?

2009-03-19 @ 10:05:10
Postat av: alma

jag sa till dej igår att dom e i stallet.

2009-03-19 @ 22:09:05
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: anna ekström

men TA HEM DOM DÅ?

2009-03-28 @ 09:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0