söndag..

tjena tjena!
idag är det söndag, och jag har ingen ångest! härligt va ? ska jag tala om varför ? jo, igår så var jag bara hemma med morsar och kollade på film. vi tittade på pretty woman! det är så grymt braaa! vi somnade i slutet, sen väckte mamma mig och jag la mig i min säng . klockan var väl kanske halv 2 då, och jag har verkligen sovigt ut! sov till halv 12, det är asbra så är inte ett dugg trött idag! jippi! så det känns bra att skolan ska börja imorgon, och det är ovanligt för min del!
dels för att jag är utvilad och dels för att vi jobbar ju om historia, som jag betättade om förut, andra världskriget, så ska vi få ett besök av en som satt i komcentrationsläger och så. det ska bli sjukt himla spännande! jag älskar ju allt som har med historia att göra, och nu när vi ska få träffa en gubbe som är 80 bast och ska berätta om hans liv och så ska de blir sjukt intressant! så imorgon får jag fan inte försova mig, haha. men idag ska jag bara ta det lugnt, vilket är ovanligt, för jag brukar alltid ha saker att göra. men idag så blir det chill. jag kanske åker till farsta centrum med madde och kollar på kläder :D haha, men annars blir jag hemma med hunden och softar!

ni får ha de så bra, kanske skriver senare och betättar om min sjukt sega dag!

lots of love, anna ekström


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är sjukt seg på att prata för han e så gammal man hör typ inte ens vad han säger

2009-03-08 @ 13:40:07
Postat av: Anonym

han är sjukt seg på att prata för han e så gammal man hör typ inte ens vad han säger

2009-03-08 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0