skön måndag

så var det en ny vecka. Mamma och peter är hemma nu, det är där jag är just nu för er som ville veta ;)
dom kom hem vid 1 typ.
så jag gick lite tidigare från skolan XD
har saknat dom. idag har jag match hemma i brandbergen vid halv 8. Så det ska bli jättekul att spela.
är jätte taggad! skriver mer om matchen är jag kommer hem sen.
Juste hade sovmorgon idag. Så jag gick upp kvart över tio. Det var jätteskönt att få sova ut. Pratar med bea nu, hon är sjuk..
hon är förkyld..
men vi får hoppas att hon kommer till skolan imorgon. Juste jag var nyss inne på hagahaninges hemsida så såg jag en annan bild på hela herrlaget från igår. kan lägga ut den sen. Jag tycker ärligt talat att det är skitkul att dom vann igår. Så grattis igen!
Juste jag har kemiprov på Torsdag så jag måste plugga jättemycke imorgon. För jag fattar ingenting och jag orkar inte göra omprov. Så det är lika bra att kunna det första gången. Så jag måste plugga jättemycket imorgon. Så ni får hoppas att anna skriver efter skolan. För jag ska hem och plugga kommer inte kunna skriva efter skolan. För om jag sätter mej vid datan så kommer jag intye komma här ifrån om jag vet att jag måste plugga.
Nu ska jag gå och köpa sportdryck med syrran skriver mer sen.

ser dom inte glada ut ? :D

skriver mera när vi kommer hem igen.

kram på er / alma, anna hälsar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0