ska ta en dusch, sen blir det godnatt

åhh vad trött jag är.. Kollade nyss på den rätte för Rosing. tycker inte de är så bra. Men de var skönt att kolla på tv. De var ett tag sen.
Ska snart hoppa in i en dusch och sen ska jag sova. Fast de jobbiga med när man duschar på kvällarna är att man blir så pigg efter.
varöfr blir de så?
De är jättejobbigt. Men aja om jag lägger mej i sängen efter att jag har duschat kan jag lägga mej och läsa lite eller nått.
Man bli ändå trött efter ett tag när man har läst lite.
Men jag tror inte att jag har någon bra bok. Jag fick en i julas av pappa, någon om Paris hilton liv som kändis eller nått. ingenaning..
men ska kolla om jag hittar den, annars får jag ta något annat att läsa. Nu är det dags att avsluta den här kvällen. Så godnatt på er. Så hörs vi imorgon.



kramar / alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0