River wild

nu ska jag lägga mej och slappa lite på soffan. Ska kolla River wild. Ska fixa lite te också så blir det lite mysigare. ikväll är det beck. Vet inte vilken beck de är som visas ? vet ni de ?
kommentera då och skriv vilken de är som visas. Har sett nästan alla så.. Jag kanske inte ska kolla men om de är någon jag inte har sett så kollar jag :D
De jag vet som ska visat på tv ikväll är one tree hill. fast de vet jag inte heller när de börjar. De kankse ni ockås vet.
aja.. nu ska jag fixa mitt te och sen kolla River wild. Det filmen är skitbra. Hyr den nästa gång ni ska hyra film. Eller du kankse redan har sett filmen? iaf, vad tycker du om den ?


kramar / alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0