myskväll

Hej på er, hur är det med er ?
Jag mår helt okej. Hade jätte ont i huvet tidigare idag så de blev ingen träning för mej. Men istället har jag pluggat och haft lite eget spa. Så jag har tagit hand om mej själv idag. tog ett varm bat med tända ljus, en ansiktsmask och sen filade jag fötterna så jag känner mej fräsch om fötterna. Jag har funderat ett litet tag på att köpa en kit för fötterna. Jag tror att jag ska göra de lite närmare till sommaren. Så man har fina fötter :)
Imorgon blir det landet. Så de blir nog inte några inlägg imorgon och fram tills söndag. För datan ska stanna hemma.
Men vi skriver nog när vi kommer hem på söndag igen.
Nu ska jag kolla hem till Midgård med syrran och mamma.
Kankse skriver något litet godnatt inlägg senare, men vem vet. Känner mej ganska trött just nu.
aja om inte annars hörs vi på Söndag.

kramar / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0