helt slut..

Hej på er. mår ni bra?
jag mår iaf jättebra! Kom hem från matchen för någon timme sen. Har fixat lite på mitt rum. Här hos pappa. Sen åt jag och pappa thaimat , de var super!
Jag och pappa satt nyss och kollade på gårdar (hästgårdar) i Hudik. Jag vill bara flytta upp dit nu! Men pappa säger att vi ska vänta några år tills jag har gått ur skolan.
Så om ca 5 år jobbar jag osv. Så då säger pappa att han ska flytta upp till Hudik. Så jag får följa med om jag vill. Och de vill jag.
Orkar inte med Stockholm längre.. Så då är jag ju stor då också. Så då kan jag komma och hälsa på mamma,peter och syrran när jag vill.
Så jag längtar jättemycket.
Nu ska jag börja fixa mej, ska hem till mamma och fira peter som fyllde 47 i onsdags. Så vi ska fira honom lite:)
sen ikväll vet jag inte vad som händer.

Nu ska jag sätta i löshåret.
kram på er <3  / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0