hejhej.

hej nu är det alma som skriver. Idag har jag inte haft tid att skriva har tränat och varit i handen osv. Ska köpa lite kläder imorgon innan skolan. har sovmorgon så jag hinner göra de innan. Så jag har tur för jag hinner inte göra de efter skolan imorgon. För jag och Linnea ska hem till mej och vänta på att pappa ska hämta oss så vi kan åka på kryssningen.
Det kommer bli skitkul!
var inne på Nelly.com igårkväll hittade några fina klänningar jag vill köpa. Men jag vet inte vilken. båda är jättefina. Kommer bara kunna köpa en.
vilken? vit eller blå?


visst är dom söta?
nu måste jag sova.. kanske hinner skirva lite innan vi åker imorgon. men kram på er sålänge. // alma

Kommentarer
Postat av: alle ekström

den blåa är lätt snyggast!

2009-03-23 @ 09:41:01
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0