halvdag

hej på er! Nu är jag hemma igen. Ska snart ta ut vovven. Sen ska jag plugga lite. har engelska tills imorgon som jag måste bli klar med. Så jag ska plugga en hel del idag. Sen halv 8 är det basker i brandbergen som jag och pappa ska åka och kolla på. Herrlaget spelar slutspel tror jag, Det var en viktig match iaf. Så de ska bli kul att kolla på :)
Nu lyssnar jag på Takida- losing. älskar den videon. Han är skitsnygg när han var på sej den vita tröjan och slips och när hans hår är fixat. grr, skitsnygg. Det är bara att kolla på youtube. aja han är iallafall skitsnygg där. Men annara ser han inte så bra ut...
Men han sjunger skitbra! och bandet gör skitbra låtar. De kan man inte säga nått om.
aja nu ska jag ringa pappa och sen sov lite, är jättetrött nu. ska kolla klart på en film också. Skriver nog senare.



puss på er <3
/ alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0