Haga Haninge segrare i Basketettan 2009!

hej på er! förlåt att jag inte har skrivit nått men jag har haft fullt upp. I fredags var det krök hos rt sen skulle vi hem till jennifer och madde så mötte vi alla på vägen så vi var bara ute.
Igårkväll var vi bara ute också. Idag hade vi match, vi förlorade men jag var glad ändå. Efter matchen åkte vi till Lidingö och kollade på herrlagets final som dom vann 81-108. Så killarna vann sin serie som är basketettan(sveriges näst högsta serie) så grattis killar.
Så ni gjorde våran dag till en bra dag. Var lite tråkigt att förlora först men sen efter eran match var alla glada igen :D
Om ni vill läsa mer om matchen så gå in på Hagahaninges hemsida. Det är bara att söka på google.se (hagahaninge)
så ska hemsidan komma upp.
Nu ska jag hjälpa pappa tt göra lite sallad.

 
björn, herrlagets lagkapten. och den fina bucklan.
bloggar mer sen,
kram på er / alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0