godmorgon sverige!

idag vaknade jag vid halv 11 tiden, inte illa =) jag värmde 3 mackor, drack ett glas juice och en kopp te till frukost..
nu sitter jag och väntar på att min kompis angelica ska vakna så jag kan gå över till henne och börja göra mig
i ordning, vi ska till haninge centrum idag och kika lite. det ska bli kul, har inte varit där på ett tag. blir mest att man går runt i stan nu för tiden...vi ska kolla på skor & kläder och sånt . vi ska också gå förbi expert butiken och hälsa på kemal som jobbar där. det är angelicas kompis som jag är lite bekant med. sen vid 3 tiden slutar madde, min gamla barndomskompis,  skolan så då ska hon komma förbi centrum så ska vi ses. jag har inte träffat henne sen jag kom hem från kiruna =( saknar henne. sen vip 4 tiden ska jag & pappa gå på " familjerådgivning " . hahaha! har ingen aning om vad vi ska göra där, men pappa sa att jag skulle prata om min hemmiljö och om familjen. jag antar att det har att göra med att allt ät så rörigt i familjen just nu. med pappa och hans ex osv..men jag går dit för pappas skull. efter det lär pappa skjutsa hem mig till mamma så ska angelica komma till mig så ska vi kolla på en film.

det är umgefär hur min sista lovdag ser ut. det ska inte bli kul med
skola igen, men imorgon har halva veckan redan gått så jag ska väl
inte klaga. alma lär ju gå in och skirva lite senare...hon är väl i skolan
just nu. men ni får ha det så bra!


lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0