filmkväll med brorsan och emmy

hej allihopa!
ikväll blir det lugnt för min del. har varit i skolan idag tills 4, det var ganska sent och jobbigt för att vara en fredag. men då känner man sig välförtjänt av en svullokväll med bästisen och storebrorsan. vi ska väl bara kolla lite film och käka chips och dricka cola. emmy är just nu på stadsteatern med sin far fredrik, men hon skulle komma förbi vid 20 tiden.hon skulle ta med sig heartbreak hotel, en film med  helena bergström & maria lundqvist, den är faktiskt jäkligt rolig  & bra! men vet inte vad anders kommer att säga när vi sätter på en tjejfilm. anders är ute med min hund milo och borde vara tillbaka om ca 10 minuter..jag har dessutom laddat upp med ett jäng vofflor som jag och brorsan ska äta nu om en liten stund. snacka om att man kommer bli rund som en boll efter den här kvällen, haha! men det är de värt.ska bli så skönt att inte vara ute och fara på stan idag, utan att faktiskt bara ta det riktigt lugnt..



lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0