Dålig uppdatering

förlåtförlåtförlåt men jag (vi) har inte haft tid. Jag har pluggat och träna osv. Men för er som ser att jag inte har skrivit så kan ni kolla in min privata blogg http://almaiishere.blogg.se Där skriver jag minst en gång om dagen. Så får jag en skön känsla i magen :D
hahaha ett litet rimm där också.
Har nyss kollat på tv och one tree hill och ätit choklad och lakis.
Så jag känner mej rätt fet nu, ska träna magen lite.
ska bli smal till sommaren. För jag tänker inte ta hål i navlen förns jag är smalare.
jag hatar min mage. och jag ska känna att jag trivs med min mage innan jag tar hål i navlen. Så, nu har jag beträttat om lite komplex som jag har, men jag lovar er. Det finns fler, tro mej!
Så.. nu ska jah blogga lite i min andra blogg och skriva lite där om dagen osv.

en känd bild på mej, med lugg.
Ska nog klippa det igen. Finns vissa som säger de hela tiden:
alma du måste kilppa lugg, du är så söt i de.
Ska jag ska nog göra de lite närmade sommaren, som kommer snart.
när all SNÖ är borta!!!
kram på er / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0