skit i de godnatt & sov gott ..

hej igen!

har precis kollat klart på filmen När lammen tystnar, så jävla bra film asså .. finns inget fel med den. den är verkligen att rekomendera! har inte packat så mycket idag heller som jag skulle velat. flyttar ju om 10 dagar om man räknar från imorgon. men har typ packat ner de mesta när vi hade visning. det får ju inte vara saker framme då över huvudtaget. det ända jag behöver packa egentligen är mina kläder sen är mitt rum tomt! ja, förutom mitt sminkbord från IKEA, men de ska vi montera ner vilken dag som helst. snackade med agge idag också när jag var påväg hem från jobbet (angelica backlund) och vi bestämde att jag kanske ska komma till henne på måndag efter hon varit och firat hennes mormor i tyresö, så kommer dom förbi mig och hämtar mig på hemvägen. så slipper jag åka tåg och fixa & dona. ska bara snacka med mamma och kolla så de är okej, men de borde inte vara nårga större problem, förutom att jag måste åka hem på torsdagen för jag vill ju vara hemma när vi flyttar sen på fredagen.är så gryyyyyyyymt jävla trött idag också. har inte sovigt nått på dagen som jag brukar, så är trött idag. kommer somna som en stock idag väntar bara på att mamma ska komma hem så jag får träffa henne innan jag somnar. hon kommer hem om ca 20 min. hon brukar vara hemma runt 22 tiden när hon slutar 21. men nu ska jag kolla på tv tillsammans med peter och dricka en kopp tea!

natti natti!

lots of love, anna ekström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0