kusin vitamin

tjineling påer!

idag har jag varit hemma hos pierre (där jag träffade madde) vi började titta på en tonårsfilm, konstigt va? ;) nej men den var en klassiker. en mobbad tjej blir kär i skolans populäraste kille. seriöst, hur många filmer handlar inte om de? aja, den var iaf ganska bra den lilla biten jag såg för jag skulle träffa ellinore vid 3. så jag tog 22 över bussen till handen och träffade henne där. vi gick runt i centrum ett tag och skulle gå in på ur och penn och där träffade jag min kusin!!!! johanna karlsson :D blev så glad när jag träffade henne, det var så läääänge sen :/ vi gick runt på MQ och kikade runt lite .. sen följde jag med johanna hem en stund för hon skulle hämta ett kvitto och hämta ut kläder på påsten i brandbergen (hon hade beställt kläder ifrån USA) sen gick vi till bussarna och väntade på bussen i ca en halvtimme. medans vi väntade visade hon kläderna för mig och dom var jättefina! vi satt också och pratade om en massa minner från våran barndom. riktigt kul! gud vad man kommer ihåg från när man är liten .. de är lite coolt! men nu ska jag titta på tv med mamma för att ..


TV4 visar Michael hela dagen

TV4 fortsätter sända extrainsatta program till Michael Jackson's ära hela dagen (7/7). Om du missade del 1 av "An American dream", amerikanskt drama från 1992, kan du  se del 2 (16.35). "Familjen Jackson är en vanlig arbetarklassfamilj men när pappa Joseph upptäcker att hans barn är musikbegåvningar förändras allt. Han bildar gruppen Jackson 5". 19.30 sänds en dokumentär: "The dangerous tour". Den sista sändningen, dokumentären, "Not for sale", börjar 22.40. Dokumentären tittar närmare på föremålen Michael samlat på sig. Allt från scenkostymer till hans privata samling av konst.


lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0