here i come

tjenixen pixen!

nu drar jag till agge i gnesta, kommer stanna där tills på torsdag. för på fredan flyttar jag =) och jag vill sova en sista natt i lägenheten liksom .. och på jobbet idag gick de bra som vanligt. fick blåbärspaj till fikat på eftermiddagen, inte helt fel. eller? nu har jag hur som helst iaf duschat och väntar på att mamma & peter ska komma hem så vi kan gå ner till lorina pasteria/pizzeria och käka mat. är utsvulten nästan, behöver fyllas på med lite pizza. tror de blir de idag, eller en avokadosallad. om jag väljer pizza så blir de en ubåt. på den är de oxfilé, färska champinjoner, beanesås. den är halvt inbakad, dom rullar liksom upp kanterna. så grymt god! rekomenderar den till alla som älskar oxfilé!!! jag rekomenderar hela lorina istället =) jättegod mat, finns precis allt på menyn. man kan få allt ifrån sallad till skaldjur. en del av resturangen är pizzeria och andra halvan är resturang. de är värt ett besök för alla haningebor och andra för den delen. lorina ligger i vendelsö (haninge) . nu ska jag gå och byta om och fixa mig, men ni får ha det så bra och sola så mycket ni bara orkar =) och om ni besöker resturangen, vore de kul med en komentar och de vad ni tycker!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0