godnatt!

hej på er!

har inte kunnat skriva eftersom jag inte varit i närheten av en data på några dagar .. men nu ligger jag i sängen och skriver på familjens nya laptop! den är jättebra .. :) imorgon ska jag jobba sista veckan på SÖS också (södersjukhuset) ska bli jätteskönt! längtar inte precis över att stiga upp 06:00 imorgon och resten av veckan, men de är inge vidare väder och kompisarna är inte hemma så då håller jag mig sysselsatt. och får pengar såklart, haha! har räknat ut att jag tjänar 3822 kr på två veckor, inte helt illa! men nu ska jag sova, klockan är ju 23:47 liksom .. men ni får ha det kanon och så kanske jag skirver imorgon när jag slutat!

 lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0