myslördag

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Det har jag, jag har bara tagit det lungt. Vaknade vid 10 över 12.. Då var Cornelia redan vaken. Men hon hade också nyss vaknat. Vi åt lite gelehjärtan som jag älskar. Eller godishjärtan överhuvudtaget, aja.  Sen gick vi ner och åt frukost. Satt vid bordet till halv 2 . Pratade med Pappa lite osv. Sen satt vi vid datan ett tag. Sen gick vi upp på mitt rum och städade undan lite kläder osv.
Efter de körde vi hem Cornelia sen åkte jag och pappa till Monica (som jag red hos förut) Vi pratade om mina pengar. Men vi kom fram till att jag skulle få ta 2 hopplektioner där. På Torsdagar, om det går bra för Veronica. För det är med hennes häst jag vill hoppa med där borta.
Så jag ska prata med henne om de. Juste jag ska träffa henne imorgon. Ska kolla på en hopptävling hon ska vara med på.
Så jag pratar nog med henne efter de.
Ikväll blir det en lugnhemmakväll med pappa. Är jättetrött så jag orkar ändå inte vara ute inatt. Så det passar bra.
imorgon blir det mycket. Först hopptävling, sen ska jag äta vofflor hos farfar. Sen på kvällen blir det bio med madde och kanske bea å jennifer :)
Men just nu lyssnar jag på musik, Takida - Handlake Village. Älskar den låten. Kan lyssna på över 100 gånger på en dag. Och jag skulle inte tröttna. Jag älskar nästan alla deras låtar. Jag förstår inte hur man kan skriva så bra texter och göra de till så bra låtar..
 Nu har jag inte tid med dehär längre. Ska skriva lite i den andra bloggen också http://almaiishere.blogg.se  som är min egna blogg. Har haft den i över ett år.
Åhh när vi åt middag nyss pratade vi om att vi snart åker Anna och jag. och för er som inte vet de så ska vi åka till Kiruna på Onsdag.
å jag tänker på hur kallt de är där uppe. Fan 25 minus... Det är jävligt kallt. Får inte så stor lust att åka upp dit när man tänker på hur kallt det är. Här nere är det 2 minus och jag tror jag ska dö när jag går ut. Men åt andra sidan tror jag att det blir jätteroligt där uppe :)
Vi tar ju med oss en massa varma kläder.
Hahahah nu måste jag sluta skriva ska kolla tv med pappa nu.



pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0